Saturday 23 November 2013

The Other Half

The Other Half
Assalamualaikum korang..pe kaba? Sehat? Mudah-mudahan sehat hendaknya. Akhir2 ni, mata aku sikit lebam sebab x cukup tido. Assignment aku ‘sikitttt’ sangat. Huhu. Aku cuba untuk mencari peluang untuk keluar dari dunia yang kadangkala membuatkan aku stress.. so aku tulih la blog kali ni.. haha

1) Aku ada sorang English lecturer, Miss Yana.. dia ada best friend yang sedang melanjutkan PhD dalam course Tesl di University of York. Nama dia Fariha n classmates aku panggil dia Kak Fariha. Dia selalu je datang USIM n interview kitorang untuk siapkan tesis dia.

    Lpas abes interview..


                             Bersama Kak Fariha (Shawl merah sebelah kiri aku)

Dia bagi kad kawen kat aku.. kita selalu dapat kad kawen yang tertulis,( nama orang) dan keluarga..tapi aku dapat…


                                                                ^_^

Miss Yana ada cerita kat kitorang tentang drama percintaan Kak Fariha n bakal suami dia. Memang drama abes..hahaha.. Sanggup Kak Fariha pergi  UK semata-mata nak jauhkan diri drpd si dia..tapi dah jodoh kan..hmmm.. jodoh x kemana.. hee~

Kak Fariha kata bas akan disediakan untuk kitorang.. aku n classmates sume excited nak pegi..tetiba dia call kata bas x de atas sebab2 yang x boleh dielakkan.. eargh! Tention! Sbb x leh g wedding je pun.. Haha.. so  kitorang suma sewa keta semata-mata nak g wedding dia kat Uniten. Aku dah dua kali pegi  Uniten.. Cantik J


                              Cuba teka mana satu lecturer aku, Miss Yana?  :)


                                       

                                         Congrates Miss..Upsssss..Mrs.Fariha . ^_^


                Bersama pengantin baru dinikahkan pada malam sebelum majlis kenduri :)

First time aku pegi wedding yang pengacara majlisnya mengendalikan majlis dalam BAHASA ARAB! Memang terbaiklah! aku nak buat macam ni jugak la nanti..haha.


I don't know who are  the lucky guy that will come into my life to complete half of my Deen and be 'my other half'  ^_^ .. I never have a special boyfriend BUT...






Kepada Kak Fariha.. MABRUK ALAIK! Moga bahagia ke anak cucu.. Moga selamat kembali ke UK..Doakan kejayaan saya tau!  ^_^

*Amat terkesan dengan kematian saudara Ahmad Ammar. Pemergianmu ditangisi saudara seagama yang tidak pernah bersua muka denganmu. 


Moga rohmu tenang disisi kekasihmu, Al-Khaliq juga disamping sahabat Rasulullah yang sanggup menelan peluh nabi kerana cintanya yang teramat sangat....subhanallah.. what a great ending of life! :)

  -Wallualam-

2 comments:

Maryam Hanani Abdul Razak said...

beruntung kan adik, ade kakak yg best:P

Unknown said...

krik2 ^_^